Tento článek řeší přesměrování e-mailů z jednotlivých schránek. Chcete-li přesměrovat všechny e-maily na doménu, postupujte podle návodu Domény – Základní přesměrování.
V tomto článku se dočtete:
Přesměrování ze schránky
Pro přesměrování e-mailu ze schránky webhostingu nebo služby WebSite nejprve otevřete nastavení e-mailové schránky těmito kroky:
- Přihlaste se do zákaznické administrace ⧉.
- V horním menu vyberte Hostingové služby Webhosting, Mailhosting, WMS, nebo WebSite.
- Z nabídky vyberte službu, u jejíž schránky chcete e-mail přesměrovat.
- V levém menu vyberte E-mailové schránky.
- Klikněte na tlačítko lupy vedle názvu schránky, kterou chcete přesměrovat.
Spravovat schránky:

V rozhraní správy e-mailové schránky vyhledejte rámeček Přesměrování a nastavte zde až 15 e-mailových adres, kam chcete poštu přesměrovat (jednotlivé adresy oddělujte středníkem).
Zaškrtnutím volby Smazat přesměrované zprávy systém přeposlané e-maily ihned po odeslání permanentně odstraní. Takto smazané zprávy nelze obnovit.

Běžné problémy
Mezi běžné problémy s přeposíláním e-mailů patří:
Nedoručené přesměrované e-maily
Problém: Přesměrované e-maily nepřicházejí do cílové schránky.
Příčina: Nejběžnější příčinou je špatné nastavení domény v DNS.
Řešení: Zkontrolujte, zda máte na hosting správně nasměrované MX záznamy domény, a že zprávy do schránky, kterou přesměrováváte, opravdu přicházejí (například přes rozhraní WebMail). Dále zkontrolujte složku SPAM. Nejsou-li e-maily ani tam, založte na doméně SPF záznam, nebo přidejte WEDOS do existujícího SPF záznamu, podle návodu E-maily – SPF záznam.
Často kladené dotazy
Jak přesměruji e-maily, když žádnou e-mailovou službu nemám?
E-maily můžete přesměrovat přímo z domény podle návodu Domény – Základní přesměrování.
Jak přesměruji maily na základě podrobnějších kritérií?
Nastavte přeposílání ve WebMailu, nebo jiném poštovním klientu.