WebMail – Přeposílání zpráv

Tento článek popisuje nastavení automatického přeposílání zpráv v klientu WebMail ⧉. Maily můžete přeposílat také přímo ze schránky, nebo přesměrovávat z domény.

V tomto článku se dozvíte:


Automatické přeposlání zprávy

Automaticky přeposlané zprávy systém po přeposlání smaže ze serveru, a to i v případě, že dojde k chybě doručení.

Pro nastavení přeposílání zpráv nejprve založte nový filtr těmito kroky:

  1. Přihlaste se do klienta WebMail ⧉.
  2. V pravém horním rohu klikněte na tlačítko Nastavení.
  3. V levém menu vyberte Filtry.
  4. Ve spodní části sloupce Filtry klikněte na tlačítko +.
Přidání nového filtru v klientu WebMail
Přidání nového filtru v klientu WebMail

Do formuláře nového filtru vyplňte:

  • Název filtru: Zvolte libovolný název, podle kterého filtr snadno identifikujete.
  • Pravidla pro příchozí zprávu: Zaškrtněte Všechny zprávy.
  • Vykonej následující akce: V nabídce vyberte Přeposlat zprávu na a do prázdného políčka vyplňte e-mailovou adresu, na kterou chcete zprávy přeposílat.

Nastavení dokončete kliknutím na tlačítko Uložit.

Vzorové základní nastavení přeposílání
Vzorové základní nastavení přeposílání

Upozornění na zprávu

Chcete-li místo přeposlání zprávy pouze upozornit na její přijetí, vyberte místo Přeposlat zprávu na možnost Odeslat oznámení a nastavte zde oznamovací e-mail, případně zprávu oznámení a další parametry.


Další možnosti přeposílání

Základní přeposílání můžete rozšířit dalšími možnostmi, například:

Přeposílání na více adres

Další adresy pro přeposlání nastavíte kliknutím na tlačítko + v rámečku Vykonej následující akce a opětovným zadáním akce Přeposlat zprávu na a e-mailové adresy.

Vzorové přidání další adresy pro přeposílání
Vzorové přidání další adresy pro přeposílání

Ponechání přeposlaných zpráv ve schránce

Při běžném nastavení přeposílání WebMail přeposlanou zprávu smaže. Chcete-li ji ve schránce ponechat jako zálohu nebo za jiným účelem, postupujte těmito kroky:

  1. Pomocí tlačítka + v rámečku Vykonej následující akce přidejte novou akci.
  2. V nabídce akcí vyberte Zkopírovat zprávu do a dále Příchozí pošta.
Uložení přeposlané zprávy do příchozí pošty
Uložení přeposlané zprávy do příchozí pošty

Často kladené dotazy

Můžu zprávy přeposílat i jinak?

Ano, přeposlání můžete nastavit i u schránky v nastavení hostingu, nebo přímo na doméně (platí pro všechnu poštu směrovanou na danou doménu).

Pomohl Vám návod?

Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu!
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors