Začínáme – Podpora

Co chcete o podpoře vědět?


Obecný dotaz

K položení obecného dotazu na podporu se nemusíte přihlašovat do zákaznického účtu. Za obecné dotazy považujeme:

  • Dotaz na parametry nebo cenu služby
  • Žádost o poskytnutí obecného návodu
  • Žádost o nápovědu k přihlášení do zákaznického účtu

Obecné dotazy mají nejnižší prioritu, s výjimkou žádostí o nápovědu k přihlášení do zákaznického účtu.

Vyplňte do formuláře údaje a Vaši zprávu. Zaškrtejte souhlasy a odklikněte Captcha ověření.

Klikněte na tlačítko Odeslat formulář.

Vzorové vyplnění kontaktního formuláře
Vzorové vyplnění kontaktního formuláře

Hotovo! 🎉

Běžná reakční doba zákaznické podpory na obecné dotazy je 1-2 hodiny. V případě předání na jiné oddělení (obchod, autorizace, …), může být 1 pracovní den i déle.


Nahlášení problému se službou

Než požádáte o řešení problému zákaznickou podporu, zkontrolujte:

  1. Seznam objednávek v zákaznické administraci ⧉: ujistěte se, že máte všechny služby zaplacené a problém nevzniknul expirací domény nebo hostingu.
  2. Službu Status ⧉: ověřte, jestli systém neeviduje omezení nebo výpadek služeb.
  3. Znalostní bázi, jestli obsahuje chybovou hlášku nebo dané téma.

Pokud Vám žádný z těchto kroků nepomůže, kontaktujte zákaznickou podporu.

Přihlaste se do zákaznické administrace a otevřete detail problematické služby:

Ze seznamu vyberte službu, kterou chcete řešit.

Výběr vzorové služby webhosting pro otevření jejího detailu
Výběr vzorové služby webhosting pro otevření jejího detailu

V detailu služby klikněte na ikonu záchranného kruhu.

Ikona hlášení problému s vybranou službou
Ikona hlášení problému s vybranou službou

Řešíte-li problém s FTP připojením nebo fungováním webu, aktivujte dočasný FTP přístup pro podporu podle návodu pro pokročilé Webhosting – FTP přístup pro podporu.

V kontaktním formuláři:

  • Vyberte oddělení, se kterým chcete problém řešit (pokud nevíte, nechte vybranou zákaznickou podporu).
  • Do textu zprávy uveďte co nejpodrobněji popis chyby.
  • Jako přílohu připojte snímek obrazovky ⧉ chybové hlášky.

Hotovo! 🎉

Zákaznická podpora reaguje zpravidla do 1 hodiny. Vyžaduje-li problém zásah jiného oddělení, může odezva trvat do 1 pracovního dne i déle, v závislosti na vytíženosti oddělení a složitosti problému.

V případě hlášení problému nad rámec běžné podpory, například pomoc s WordPressem newbo WebSite, počítejte spíše s delší dobou řešení.

Podpora má právo požadavky nad rámec vymezený obchodními podmínkami odmítnout.

Pomohl Vám návod?

Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu!
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors