Co chcete o podpoře vědět?
Obecný dotaz
K položení obecného dotazu na podporu se nemusíte přihlašovat do zákaznického účtu. Za obecné dotazy považujeme:
- Dotaz na parametry nebo cenu služby
- Žádost o poskytnutí obecného návodu
- Žádost o nápovědu k přihlášení do zákaznického účtu
Obecné dotazy mají nejnižší prioritu, s výjimkou žádostí o nápovědu k přihlášení do zákaznického účtu.
Vyplňte do formuláře údaje a Vaši zprávu. Zaškrtejte souhlasy a odklikněte Captcha ověření.
Klikněte na tlačítko Odeslat formulář.

Hotovo! 🎉
Běžná reakční doba zákaznické podpory na obecné dotazy je 1-2 hodiny. V případě předání na jiné oddělení (obchod, autorizace, …), může být 1 pracovní den i déle.
Nahlášení problému se službou
Než požádáte o řešení problému zákaznickou podporu, zkontrolujte:
- Seznam objednávek v zákaznické administraci ⧉: ujistěte se, že máte všechny služby zaplacené a problém nevzniknul expirací domény nebo hostingu.
- Službu Status ⧉: ověřte, jestli systém neeviduje omezení nebo výpadek služeb.
- Znalostní bázi, jestli obsahuje chybovou hlášku nebo dané téma.
Pokud Vám žádný z těchto kroků nepomůže, kontaktujte zákaznickou podporu.
Přihlaste se do zákaznické administrace a otevřete detail problematické služby:
Ze seznamu vyberte službu, kterou chcete řešit.

V detailu služby klikněte na ikonu záchranného kruhu.

Řešíte-li problém s FTP připojením nebo fungováním webu, aktivujte dočasný FTP přístup pro podporu podle návodu pro pokročilé Webhosting – FTP přístup pro podporu.
V kontaktním formuláři:
- Vyberte oddělení, se kterým chcete problém řešit (pokud nevíte, nechte vybranou zákaznickou podporu).
- Do textu zprávy uveďte co nejpodrobněji popis chyby.
- Jako přílohu připojte snímek obrazovky ⧉ chybové hlášky.
Hotovo! 🎉
Zákaznická podpora reaguje zpravidla do 1 hodiny. Vyžaduje-li problém zásah jiného oddělení, může odezva trvat do 1 pracovního dne i déle, v závislosti na vytíženosti oddělení a složitosti problému.
V případě hlášení problému nad rámec běžné podpory, například pomoc s WordPressem newbo WebSite, počítejte spíše s delší dobou řešení.
Podpora má právo požadavky nad rámec vymezený obchodními podmínkami odmítnout.