Fakturace – Zasílání účetních dokladů

Tento návod se zabývá metodami získání dokladů k úhradě služeb. Potřebujete-li změnit fakturační údaje, postupujte podle návodu Služby – Fakturační údaje.

Doplňkové služby a zálohový účet mají vlastní pravidla vystavování a zasílání fakturačních údajů.

V tomto článku se dozvíte:


Zasílání dokladů e-mailem

Chcete-li změnit pravidla pro zasílání výzev k platbě a upozornění, postupujte podle návodu Administrace – Chování služeb před expirací. Nechcete-li službu dále prodlužovat, vypovězte ji podle návodu Služby – Výpověď.

V základním nastavení systém zasílá výzvu k platbě s dostatečným předstihem na fakturační e-mail služby. Pokud výzvu nemůžete najít ani ve složce spam, zkontrolujte a případně upravte fakturační údaje podle návodu Služby – Fakturačních údaje.

Změnou fakturačních údajů stornujete aktuálně vystavenou výzvu k platbě. Systém do půl hodiny vystaví a zašle novou s aktuálními údaji a novým číslem objednávky (variabilním symbolem pro platbu).

Předstih, se kterým výzvy k platbě zasíláme, je 10 – 30 dní v závislosti na druhu služby a délce fakturačního období. Snažíme se tím omezit riziko výpadku služeb v případě komplikací s e-mailem či platbou. 

Jakmile systém úspěšně přijme a zpracuje platbu, vystaví a zašle opět na fakturační e-mail služby fakturu a daňový doklad.


Získání dokladů v zákaznické administraci

V zákaznické administraci najdete přehled všech účetních dokladů: 

Fakturační doklady služby

Chcete-li stáhnout fakturační doklady konkrétní služby (ve formátu PDF), postupujte těmito kroky:

  1. Přihlaste se do zákaznické administrace ⧉.
  2. V horním menu vyberte typ služby.
  3. V přehledu vyberte službu, jejíž doklady chcete stáhnout.
  4. V levém menu vyberte Přehled fakturace.
  5. Kliknutím na číslo objednávky zobrazte výpis dostupných dokladů.
Přehled fakturace vybrané služby v zákaznické administraci
Přehled fakturace vybrané služby v zákaznické administraci

Přehled účetních dokladů

Kompletní přehled účetních dokladů zobrazíte těmito kroky: 

  1. Přihlaste se do zákaznické administrace ⧉.
  2. V horním menu vyberte položku Fakturace.
  3. V levém menu klikněte na Doklady.

Často kladené dotazy

Co mám dělat, když mi doklady nepřicházejí na e-mail?

Zkontrolujte poštu spam. Pokud tam nejsou, zkontrolujte a případně opravte fakturační údaje služby.

Jak nastavím další adresy pro zasílání účetních dokladů?

Náš systém zasílá doklady automaticky pouze na fakturační adresu. Chcete-li je přeposílat dalším osobám, nastavte přeposílání pomocí filtru, například podle návodu  WebMail – Automatické přeposílání zpráv.

Jak můžu sdílet fakturaci v zákaznické administraci?

Přidejte uživateli, se kterým chcete fakturaci sdílet, oprávnění podle návodu Administrace – Oprávnění uživatelé.

Pomohl Vám návod?

Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu!
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors