E-maily – Spam (nevyžádaná pošta)

V tomto článku se dočtete:


VEDOS a spam

Nevyžádaná pošta je velkým problémem jak pro běžné uživatele, tak pro provozovatele e-mailových služeb. WEDOS proto uplatňuje následující opatření pro přijatou poštu:

Co se rozesílání nevyžádané pošty týče, snažíme se minimalizovat množství zpráv s negativním vlivem na spam skóre, které odcházejí z našeho systému. Patří sem tato opatření:


Blokování pošty

Blokování pošty nemusí být vždy důsledkem spamu. Podrobné informace o způsobech blokování pošty a řešení problémů se zablokovanou poštou najdete v článku E-maily – Blokování.


Blacklist a whitelist

Do procesu vyhodnocování pošty z hlediska spamu, nebo blokování jejího příjmu, můžete jako uživatel zasahovat na úrovni přidání adres na blacklist (server tyto zprávy zcela blokuje) nebo whitelist (server se snaží zprávy přijímat a nezařazovat do spamu).

Seznamy můžete nastavit na úrovni jednotlivých schránek v klientu WebMail podle návodu WebMail – Blacklistu a Whitelist, nebo globálně v zákaznické administraci dané služby podle návodu E-maily – Blacklist/Whitelist.


Často kladené dotazy

Co když potřebuji odesílat více než 500 e-mailů denně?

Pokud jde o hromadnou poštu, najděte si poskytovatele služeb, který toto umožňuje (a často má i nástroje pro správu e-mailových kampaní). V případě, že potřebujete navýšit kvótu pro běžnou korespondenci, kontaktujte nás prostřednictvím formuláře ⧉. Uveďte název služby, návrh nové denní kvóty a odůvodnění žádosti.

Mám zablokovanou schránku, protože prý rozesílala spam. Jak to mám řešit?

Postup řešení posílají technici v e-mailu, kterým Vás o napadení a odstavení schránky informují. Zpravidla je třeba změnit heslo schránky a zkontrolovat všechna zařízení, která k ní mají přístup, antivirovým programem. O provedených opatřeních nás potom informujte v odpovědi na mail s hlášením spamu, nebo přes formulář ⧉.

Můžu filtrování spamu v poště vypnout?

Ne, vypnutí spam filtr neumožňuje. Potřebujete-li přijímat poštu z adresy či domény, která padá do spamu, přidejte ji na whitelist. Pokud ani to nefunguje, můžete v nastavení schránky nechat zasílat spam do příchozí pošty (blacklist a filtry, které zprávy zcela zahazují (např. SPF fail), budou nadále fungovat).

Pomohl Vám návod?

Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu!
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors