Tento článek je zjednodušený pro začátečníky. Kompletní informace ohledně zákaznického účtu včetně řešení běžných problémů najdete v článku WEDOS – Zákaznický účet.
Co chcete se zákaznickým účtem provést?
Nový účet
Navštivte registrační stránku WEDOS účtu ⧉.
Vyplňte požadované údaje:
- Jméno a příjmení, příp. firma slouží k identifikaci majitele účtu.
- E-mail slouží k přihlášení. Doporučujeme použít adresu nezávislou na Vašich službách, zejména doménách.
- Telefonní číslo slouží k ověření zákazníka v případě nedostupnosti e-mailu.
- Heslo můžete nechat vygenerovat náhodně kliknutím na ikonku klíče .

Zaškrtněte souhlasy a captcha.
Klikněte na tlačítko Odeslat.
Ověřte telefonní číslo.
Zadejte šestimístný kód zaslaný v SMS zprávě na číslo uvedené v registraci.

Po úspěšném ověření klikněte na tlačítko Pokračovat.
Ověřte e-mailovou adresu zákaznického účtu.
- Otevřete e-mail s předmětem Registrace uživatelského účtu od WEDOS (
wedos@wedos.com
) zaslaný na adresu uvedenou při registraci. - V e-mailu klikněte na odkaz
https://login.wedos.com/activate/...
kde … je unikátní ověřovací kód.
Hotovo! 🎉
Přihlaste se do Vašeho nového účtu.
Zapomenuté heslo
Zadejte e-mail, pod kterým je Váš účet registrovaný a klikněte na tlačítko Odeslat.

Pokud tento e-mail neznáte, požádejte o nápovědu podporu. Uveďte název aspoň jedné služby, která se v účtu nachází.
Ve stejném prohlížeči, ze kterého jste vyžádali změnu hesla, otevřete e-mail s předmětem Zapomenuté přihlašovací údaje od WEDOS (wedos@wedos.com
).
Klikněte na odkaz https://login.wedos.com/newpwd-change.html?...
kde … je unikátní ověřovací kód pro změnu hesla.
Obnova přes odkaz otevřený v jiném prohlížeči, než ze kterého jste obnovu hesla vyžádali, selže.
Vyplňte nové heslo. Pomocí ikonky klíče můžete vygenerovat náhodné.
Nové heslo opište do kontrolního pole.
Klikněte na tlačítko Nastavit heslo.

Hotovo! 🎉
Nyní se můžete přihlásit novým heslem.