Tento článek je zjednodušený pro začátečníky. Podrobné informace o aktualizaci osobních údajů najdete v článcích uvedených na konci odpovídajících kapitol.
Které údaje chcete aktualizovat?
Údaje zákaznického účtu
Údaje zákaznického účtu nemají žádný vliv na údaje služeb v něm obsažených. Potřebujete-li změnit fakturační údaje, nebo údaje majitele/provozovatele služby, postupujte podle návodů níže.
Navštivte odkaz odpovídající požadované změně:
Vyplňte odpovídající formulář a uložte změny.
Instrukce k vyplnění najdete přímo na příslušných stránkách.
Hotovo! 🎉
Změny se projeví nejpozději do několika minut.
Další informace najdete v článku pro pokročilé Administrace – Zákaznický účet.
Fakturační údaje
Změna fakturačních údajů stornuje aktuálně vystavenou výzvu k platbě prodloužení služby (pokud existuje) a vystaví novou s novým variabilním symbolem.
Zde popsaná změna fakturačních údajů je trvalá a systém ji uplatní na aktuálně vystavené a všechny budoucí výzvy k platbě služby.
Fakturační údaje již uhrazených objednávek (faktury a daňové doklady) změnit nelze.
Přihlaste se do zákaznické administrace a otevřete seznam služeb:
Každý typ služby má samostatné fakturační údaje. Chcete-li tedy změnu provést např. pro doménu a její Webhosting, otevřete odkazy pro oba typy služeb.
V seznamu zaškrtejte služby, jejichž fakturační údaje chcete změnit.
Ve spodní části tabulky potom vyberte položku Změna údajů odběratele (fakturační údaje) a klikněte na tlačítko Provést.

Do formuláře vyplňte aktuální údaje a na další stránce je potvrďte.
Systém zasílá veškeré účetní doklady automaticky pouze na uvedený primární E-mail.
Zpracovává-li Vaši fakturaci externí účetní, tedy jiná osoba, než je uvedená jako odběratel, doporučujeme vyplnit jejich e-mail do pole E-mail 2.
Vyžádá-li neautorizovaná osoba zaslání fakturačních dokladů na E-mail nebo E-mail 2, může jí podpora vyhovět. Na jiné než uvedené adresy fakturační doklady nikdy nezasíláme.
Hotovo! 🎉
Pokud u služby existuje neuhrazená výzva k platbě, systém ji stornuje a obratem zašle novou s novými údaji, včetně nového variabilního symbolu.
Další informace najdete v článku pro pokročilé Služby – Fakturační údaje.
Majitel domény
Níže uvedený návod popisuje postup úpravy kontaktu majitele domény v registru.
Registry neumožňují změnu jména (firmy) doménového kontaktu a pohlížejí na ni jako na změnu majitele domény. V takovém případě tedy postupujte podle návodu Domény – Změna majitele.
Přihlaste se do zákaznické administrace a otevřete odkaz pro výběr domény ⧉.
Ze seznamu vyberte doménu, u které chcete upravit kontakt majitele.
Používají-li kontakt se shodným identifikátorem i jiné domény, proběhne změna u všech.

V tabulce Informace najděte položku Kontakt vlastník a klikněte na název (identifikátor) doménového kontaktu.

V rozhraní info/úprava kontaktu si nechte na e-mail doménového kontaktu zaslat jeho autorizační heslo. To nakopírujte do políčka a klikněte na tlačítko Upravit/zobrazit skrytá data.
Po kliknutí na odkaz zaslat heslo budete vyzváni k zadání captcha kódu a potvrzení žádosti o heslo tlačítkem Zaslat autorizační heslo.

Upravte údaje ve formuláři a zaškrtejte souhlasy.
Jméno ani firmu kontaktu tímto způsobem nelze změnit. Založte nový kontakt s aktuálními údaji a změňte majitele domény.
Potvrďte úpravy kliknutím na tačítko Odeslat.
Hotovo! 🎉
Změna údajů kontaktu se projeví zpravidla v rámci hodin (závisí na rychlosti zpracování žádosti registrem).
Další informace najdete v článku pro pokročilé Domény – Změna majitele.
Provozovatel služby
Přihlaste se do zákaznické administrace a otevřete odkaz podle typu služby:
Ze seznamu vyberte službu, u které chcete upravit nebo změnit provozovatele.

V oddílu Editace údajů provozovatele služby ve spodní části stránky proveďte požadované změny.
Pokud měníte firmu, jméno, příjmení, e-mail, telefon, nebo IČ, zvolte také způsob potvrzení změn.
- Změnu potvrdí původní i nový provozovatel použitím e-mailu a SMS: vyberte v případě, že původní i nový provozovatel mají přístup k e-mailům a telefony jsou schopné zobrazit SMS s ověřovacím kódem.
- Změnu potvrdí původní i nový provozovatel úředně ověřeným podpisem: můžete provést i bez výše uvedených přístupů. Formulář k úřednímu ověření si zašlete na libovolný e-mail, který uvedete do pole v této volbě.

Proveďte potvrzení podle instrukcí vybraného způsobu:
- V případě potvrzení e-mailem a SMS klikněte na odkaz v e-mailu a na dané stránce zadejte e-mailový a SMS kód.
- V případě potvrzení úředně ověřenými podpisy vytiskněte a vyplňte tiskopis. Proveďte úřední ověření a zašlete dokument poštou na adresu:
WEDOS, a.s.
Masarykova 1230
37341 Hluboká nad Vltavou

Hotovo! 🎉
Změna údajů kontaktu se projeví do 1 hodiny od dokončení autorizace. Systém vystaví a zašle novou zpracovatelskou smlouvu.
Další informace najdete v článku pro pokročilé Služby – Provozovatel.