Administrace – Kontaktní formulář

V tomto článku se dozvíte:


Kontaktní formulář

Kontaktní formulář slouží k zahájení e-mailové komunikace s podporou a dalšími odděleními WEDOS.

Konverzace zahájená prostřednictvím formuláře je na rozdíl od běžného e-mailu autorizovaná, a pouze na základě takovéto žádosti akceptujeme požadavky na jakékoliv změny ve vašich objednávkách či službách. Více informací najdete v článku Administrace – Autorizace požadavků.

Máte-li obecný dotaz, můžete z formuláře odeslat zprávu i bez přihlášení.

Odpověď obdržíte na e-mail uvedený v políčku Váš e-mail zpravidla do:

  • 1-2 hodin, pokud požadavek řeší podpora či technik,
  • 1 pracovního dne od jiného oddělení,

v závislosti na vytížení pracovníků a náročnosti požadavku.

Uvedené časy jsou pouze orientační.


Umístění kontaktního formuláře

K formuláři přistupujte nejlépe v detailu služby, které se dotaz týká. Obecné dotazy posílejte ze zákaznické administrace.

Detail služby

Otevřete-li formulář z detailu služby, systém předvyplní identifikační údaje a usnadní tím podpoře nalezení problému nebo řešení.

Postupujte těmito kroky:

  1. Přihlaste se do zákaznické administrace ⧉.
  2. V horním menu vyberte kategorii služeb.
  3. V seznamu vyberte konkrétní službu, kterou chcete řešit.
  4. V detailu služby klikněte na ikonu záchranného kruhu vedle názvu služby.
Zobrazení kontaktního formuláře ohledně domény wds-test.cz
Zobrazení kontaktního formuláře ohledně domény wds-test.cz

Zákaznická administrace

Obecný dotaz zašlete těmito kroky:

  1. Přihlaste se do zákaznické administrace ⧉.
  2. V horním menu vyberte Můj účet Zákazník.
  3. Pod údaji zákazníka klikněte na odkaz kontaktní formulář.
Otevření kontaktního formuláře z detailu zákazníka
Otevření kontaktního formuláře z detailu zákazníka

Formulář bez přihlášení

Formulář můžete použít i bez přihlášení do zákaznické administrace. V takovém případě ale nebudou jím zaslané požadavky autorizované.

Pro otevření kontaktního formuláře bez přihlášení navštivte tento odkaz ⧉ a klikněte na tlačítko Nemám zákaznický účet – pokračovat bez přihlášení.


Často kladené dotazy

Kde najdu přímý chat s podporou?

Vstup do chatu najdete v detailu služby přes ikonu chatu (vlevo od ikony formuláře).

Pomohl Vám návod?

Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu!
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors