Zákaznická administrace VEDOS
-
Administrace – Adresář kontaktů
V tomto článku se dozvíte, jak přidat kontakt do adresáře, jak jej upravit či smazat, a jak jej použít. (… Pokračovat ve čtení)
-
Administrace – Autorizace požadavků
V tomto článku se dozvíte, které požadavky je třeba autorizovat, jak poslat autorizovaný požadavek a jak řešit běžné problémy. (… Pokračovat ve čtení)
-
Administrace – Chování služeb před expirací
V tomto článku se dočtete, jak nastavit globální chování služeb před expirací a jak v tomto ohledu fungují PUSH notifikace. (… Pokračovat ve čtení)
-
Administrace – E-mailová upozornění
V tomto článku se dočtete, jak nastavit e-mailová upozornění zákaznického účtu a vybrat témata e-mailových novinek. (… Pokračovat ve čtení)
-
Administrace – Kontaktní formulář
V tomto článku se dočtete, k čemu slouží a jak funguje kontaktní formulář, a kde všude jej najít. (… Pokračovat ve čtení)
-
Administrace – Manuál
V tomto článku se dozvíte, jak funguje zákaznická administrace WEDOS a jak provést vybrané základní úkony (přihlášení, kontrola stavu systémů, zaslání autorizovaného požadavku). (… Pokračovat ve čtení)
-
Administrace – Nedostupný e-mail nebo telefon zákazníka
V tomto článku se dočtete tipy k zajištění dostupnosti administrace a služeb a jak řešit nedostupný e-mail a telefon v zákaznické administraci. (… Pokračovat ve čtení)
-
Administrace – Oprávněný uživatel (správce) služeb
V tomto článku se dozvíte, jak oprávnit jiného uživatele ke správě Vašich služeb, jak mu služby odebrat a běžné problémy s nastavením oprávnění. (… Pokračovat ve čtení)
-
Administrace – Problémy s přihlášením
V tomto článku se dozvíte, jak obnovit heslo do zákaznické administrace, zjistit zapomenutý přihlašovací e-mail, řešit nedostupný e-mail nebo telefon a jiné běžné problémy. (… Pokračovat ve čtení)
-
Administrace – Sdílené přihlašování
V tomto článku se dočtete, co sdílené přihlašování je, jak jej aktivujete a jaké máte možnosti jeho správy. (… Pokračovat ve čtení)
-
Administrace – Zabezpečení zákaznického účtu
V tomto článku se dozvíte, jak zabezpečit přihlášení do zákaznického účtu, odhlásit aktivní uživatele a zkontrolovat historii přihlášení. (… Pokračovat ve čtení)
-
Administrace – Zákaznický účet
V tomto článku se dozvíte, jak založit nový účet, jak změnit údaje, zabezpečit účet, zrušit účet a řešit běžné problémy. (… Pokračovat ve čtení)
-
Administrace – Zrušení zákaznického účtu
V tomto článku se dočtete, jak zrušit zákaznický účet a jaké podmínky pro zrušení zákaznického účtu splnit. (… Pokračovat ve čtení)