V tomto článku najdete postupy úpravy fakturačních dokladů nezaplacených výzev k platbě a faktur. U uhrazených objednávek na vystavených dokladech už systém žádné změny nepřijímá.
Postupy pro trvalou změnu fakturačních údajů najdete v návodu Služby – Fakturačních údaje.
V tomto článku se dozvíte:
- Jak jednorázově změnit fakturační údaje výzvy k platbě
- Jak změnit fakturační údaje doplatkové faktury
- Často kladené dotazy
Jednorázová změna údajů objednávky
Odběratele můžete změnit pouze u dosud nezaplacené objednávky!
Pokud potřebujete provést změnu údajů vystavené výzvy k platbě tak, aby změna neměla vliv na platební údaje (variabilní symbol) a trvalé fakturační údaje, postupujte těmito kroky:
- Přihlaste se do zákaznické administrace ⧉.
- V horním menu vyberte Fakturace.
- V levém menu klikněte na Objednávky.
- Zvolte objednávku nezaplacené služby, jejíž údaje chcete změnit.

- Ve spodní části objednávky pod tabulkou Odběratel najděte odkaz Upravit odběratele a klikněte na něj.

V okně, které kliknutím na odkaz otevřete, nastavte nové fakturační údaje, odškrtejte souhlasy a uložte změny.
Úprava bez přístupu k administraci
Nemáte-li bezprostředně přístup k zákaznické administraci, můžete postupovat takto:
- Otevřete e-mail s výzvou k platbě.
- Klikněte na odkaz pro změnu fakturačních údajů.
- Upravte a uložte údaje.
Změny se projeví na všech dokladech, které se týkají pouze této konkrétní výzvy. Trvalé fakturační údaje služby v systému se nezmění.
Změny můžete provádět kdykoliv před zaplacením objednávky. Po jejím uhrazení už je systém nepřijímá.
Změny u doplatkových faktur
U doplatkových faktur (při objednání doplňkové služby) nemůžete fakturační údaje měnit přímo. Údaje na doplatkové faktuře systém nastavuje vždy podle fakturačních údajů základní služby, ke které příplatkovou službu objednáváte.
Chcete-li vystavit doplatkovou fakturu s jinými údaji, nejprve upravte fakturační údaje hlavní služby (např. Webhostingu) podle návodu Služby – Fakturační údaje, a potom nás kontaktujte ⧉. Vystavíme Vám doklad znovu.
Často kladené dotazy
Co když uvedený odkaz na úpravu odběratele nevidím?
Pokud uvedený odkaz nevidíte, může jít o zaplacenou objednávku, nebo systém tuto změnu blokuje z jiného důvodu. Změňte fakturační údaje podle návodu Služby – Fakturační údaje.
Co když nevidím objednávku v seznamu?
Pokud je služba funkční, může být vedena v jiném zákaznickém účtu, nebo u jiného poskytovatele. Kontaktujte zřizovatele či správce služby a domluvte se na úpravě údajů či předání služby. Pokud služba není funkční ani v cizím účtu, je pravděpodobně smazaná.