Fakturace – Údaje na vystavených dokladech

V tomto článku najdete postupy úpravy fakturačních dokladů nezaplacených výzev k platbě a faktur. U uhrazených objednávek na vystavených dokladech už systém žádné změny nepřijímá.

Postupy pro trvalou změnu fakturačních údajů najdete v návodu Služby – Fakturačních údaje.

V tomto článku se dozvíte:


Jednorázová změna údajů objednávky

Odběratele můžete změnit pouze u dosud nezaplacené objednávky!

Pokud potřebujete provést změnu údajů vystavené výzvy k platbě tak, aby změna neměla vliv na platební údaje (variabilní symbol) a trvalé fakturační údaje, postupujte těmito kroky:

  1. Přihlaste se do zákaznické administrace ⧉.
  2. V horním menu vyberte Fakturace.
  3. V levém menu klikněte na Objednávky.
  4. Zvolte objednávku nezaplacené služby, jejíž údaje chcete změnit.
Seznam objednávek ve fakturaci
Seznam objednávek ve fakturaci
  1. Ve spodní části objednávky pod tabulkou Odběratel najděte odkaz Upravit odběratele a klikněte na něj.
Odkaz Upravit odběratele ve spodní části detailu objednávky (upraveno)
Odkaz Upravit odběratele ve spodní části detailu objednávky (upraveno)

V okně, které kliknutím na odkaz otevřete, nastavte nové fakturační údaje, odškrtejte souhlasy a uložte změny.

Úprava bez přístupu k administraci

Nemáte-li bezprostředně přístup k zákaznické administraci, můžete postupovat takto:

  1. Otevřete e-mail s výzvou k platbě.
  2. Klikněte na odkaz pro změnu fakturačních údajů.
  3. Upravte a uložte údaje.

Změny se projeví na všech dokladech, které se týkají pouze této konkrétní výzvy. Trvalé fakturační údaje služby v systému se nezmění.

Změny můžete provádět kdykoliv před zaplacením objednávky. Po jejím uhrazení už je systém nepřijímá.


Změny u doplatkových faktur

U doplatkových faktur (při objednání doplňkové služby) nemůžete fakturační údaje měnit přímo. Údaje na doplatkové faktuře systém nastavuje vždy podle fakturačních údajů základní služby, ke které příplatkovou službu objednáváte.

Chcete-li vystavit doplatkovou fakturu s jinými údaji, nejprve upravte fakturační údaje hlavní služby (např. Webhostingu) podle návodu Služby – Fakturační údaje, a potom nás kontaktujte ⧉. Vystavíme Vám doklad znovu.


Často kladené dotazy

Co když uvedený odkaz na úpravu odběratele nevidím?

Pokud uvedený odkaz nevidíte, může jít o zaplacenou objednávku, nebo systém tuto změnu blokuje z jiného důvodu. Změňte fakturační údaje podle návodu Služby – Fakturační údaje.

Co když nevidím objednávku v seznamu?

Pokud je služba funkční, může být vedena v jiném zákaznickém účtu, nebo u jiného poskytovatele. Kontaktujte zřizovatele či správce služby a domluvte se na úpravě údajů či předání služby. Pokud služba není funkční ani v cizím účtu, je pravděpodobně smazaná.

Pomohl Vám návod?

Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu!
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors